آچار کوپلر میلگرد یکی از ابزار آلات ساختمانی میباشد کە به دلیل افزایش سرعت در ساخت و ساز نیاز مبرمی بە این ابزار حس میشود.

آچار کوپلر میلگرد چیست؟

آچار کوپلر میلگرد ابزاری فوق العاده کاربردی کە در بستن کوپلر و وصلە مکانیکی با میلگرد در پروژه های ساختمانی و بتنی از این ابزار بسیار استفادە میشود.

استفادە آچار کوپلر برای اتصال کوپلینگ و یا همان کوپلر و میلگرد استفادە میشود، بعد از رزوه کردن میلگرد برای استحکام بیشتر این دو باید تا آخرین بند میلگرد رزوە شدە بسته شود کە این کار با آچار مخصوص کوپلر انجام میگیرد.

سابقا بە علت نبود این ابزار از آچارهای لوله گیر ساختمانی برای اینکار استفاده میکردند، که به نوعی کارایی وسرعت خوبی برای اینکار نداشت و باعث زخمی شدن کوپلر میلگرد و جراحات بە متصدی این کار میگردید.

برای همین مهندسان بە فکر ساخت وسیلەای کە در تسریع بستن میلگرد و کوپلر افتادند و وسیلەای بە نام آچار کوپلر میلگرد بە منظور استفاده در بستن اصولی و کاربردی میلگرد و وصلە مکانیکی اختراع کردند.

می توانید جهت سفارش آچار کوپلر همین حالا با عالیجناب کوپلر تماس بگیرید.

مشخصات

    • آچار کوپلر با طراحی مناسب مخصوص بستن انواع میلگرد و انواع وصلە مکانیکی وجود در بازار
    • طراحی ارگونومیک برای افزایش سرعت عمل حین اجرا
    • ظرفیت دهانه و فک از 0 تا 40 میلی متر(آرماتور تا 40میلی متر قطر)
    • دارای پوشش ضد تعریق و ضد لغزش دسته
    • بدنه بسیار مقاوم از جنس کربن
    • ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • آچار کوپلر میلگرد ابزاری است که به منظور، اتصال میلگردها با اتصالات های مکانیکی (انواع کوپلر میلگرد) تولید شده است،
    • طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد این ابزار باعث شده که با کمترین فشار ازطرف اپراتور و بیشترین نیرو به آرماتور وارد شده و سبب بستن میلگرد تا آخرین رزوه کە توسط دستگاە رولنیگ در کوتاهترین زمان ممکن شود.
    • همچنین آچار کوپلر برای متصل کردن کوپلینگ ها و میلگردها در پروژه های ساختمانی الخصوص سازە بتنی استفاده میشود.

دهانه آچار کوپلر میلگرد از کربن پوشیده شده تا مانع از خوردگی دهانه در برخورد طولانی مدت با میلگردهای آج دار از هر نوعی شود.

آچار کوپلر میلگرد نیز یکی از ابزارهای تخصصی مشاغل دیگر از جملە کارگاە ماشین آلات (گاراژها) و کارگاه ساختمانی بە طور مشترک کاربرد دارد.

قیمت و خرید

 شرکت عالیجناب کوپلر امکان خرید انواع ابزارآلات موردنیاز در خانوادە کوپلر، برای پروژهایتان را دارا میباشد پس از مشورت با کادر مجرب و کارآزمودە فروش ما پیش از خرید مناسبترین قیمت آچار کوپلر را از ما بخواهید.

جهت راهنمایی و مشاوره خرید انواع آچار کوپلر و کوپلر همین حالا تماس حاصل فرمایید.

روشهای اجرایی کار

در ایران طبق آیین نامه هایی بین اللملی و آیین نامە آبا و مبحث نهم مقررات ساختمانی، اتصالات مکانیکی (کوپلرهای ساختمانی) قدرت و استحکام بالاتری در قیاس با اتصالات اورلپ دارند و این میزان افزایش استحکام حداقل ۲۵ درصد مقاومت کششی بالاتر است.

انواع اتصالات مکانیکی برحسب نیاز کاربران مصرف میشود.

در گذشته برای وصل نمودن میلگرد با کوپلر میلگرد با آچار های لوله گیر انجام میگرفت، کار کردن با آنها بسیار سخت و از نظر ایمنی نا ایمن بود.

اما حالا دیگر، آچار کوپلر جایگزین آچار لولە گیر شدە است. این نوع آچار با انگیزه بستن وصله های مکانیکی، ایجاد شده و در حقیقت با اعمال حداقل فشار، حداکثر نیرو را به آرماتور منتقل می کند و همین امر یعنی بسته شدن آرماتور و کوپلر در کوتاه ترین زمان ممکن میشود.

استفاده از این ابزار میتوان بیشترین گشتاور را به میلگرد در زمان اتصال کوپلر منتقل کند و کمترین نیرو از طرف اپراتور بە آچار منتقل میگردد وسرعت عمل وکارایی دوچندان میشود.

قیمت آچار کوپلر

آچار های کوپلر شرکت عالیجناب کوپلر با بالاترین کیفیت و با نظارت دقیق مهندسین کنترل کیفیت این شرکت و بعد گذراندن تستهای بە دست مشتریان محترم میرسد و با توجە بە نوسانات قیمتی با مشاوران و بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید